مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 11:502021-02-28اقتصادي

فارس من| ظرفیت رشد 2 برابری تولیدات لوازم خانگی داخلی


دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت: قابلیت جهش 200 درصدی در تولید انواع لوام خانگی با توجه به ظرفیت های نصب شده در کشور وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه ای با عنوان نهضت حمایت از تولید داخل، اشتغالزایی و کارآفرینی به پا شود خواستار تقویت تولیدات داخل و رشد اقتصادی از این محل شده اند.

در این مورد عباس هاشمی، دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با اشاره به آمارهای 10 ماهه تولید لوازم خانگی در کشور، اظهار داشت: بررسی وضعیت تولید کالاهای اصلی لوازم خانگی نشان می دهد تولید یخچال و فریزر با رشد 30 درصدی به یک میلیون و 700 هزار دستگاه رسیده است، ماشین لباس شویی با رشد 53 درصدی رقم 880 هزار دستگاه را ثبت کرد و تلویزیون نیز با افزایش 44 درصدی به میزان 995 هزار دستگاه تولید شد.

  وی با بیان اینکه ظرفیت های موجود نیاز داخل را به طور کامل تامین می کند، تاکید کرد: این صنعت قابلیت تبدیل شدن به مرکز تولید و صادرات در منطقه با جمعیت بیش از 400 میلیون نفری را دارا است.

هاشمی خاطرنشان کرد: این امر مهم با برنامه ریزی درست از سوی مسئولان و بسترسازی لازم برای ایجاد تعاملات منطقه ای، ایجاد تعرفه های ترجیحی، توسعه روابط اقتصادی و کمک به نقل و انتقال پول دست یافتنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ظرفیت رشد 2 برابری تولیدات لوازم خانگی داخلی

فارس من| ظرفیت رشد 2 برابری تولیدات لوازم خانگی داخلی